Καρφίτσα από μέταλλο

Χειροποίητη καρφίτσα από αλπακά, χαλκό και ορείχαλκο

Σχόλια

  1. kalhspera!mou arese para para ma PARA polu to blog sou!!!!!!!!!!!!!!diavasa kapoies apo tis polu oraies anrtiseis sou me tis opoies tautistika pragmatika!!!!!!!!!eisai polu talantouxa kali epituxia se oti kaneis!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πείρα λάθος δρόμο... δεν σου είπα εγώ ότι είμαι νέα και αδαής εδώ μέσα? Τελος πάντων άμα καταφέρεις και βγάλεις άκρη με τις πολλαπλές απαντήσεις μου σε εσένα θα καταλάβεις ότι και το blog σου βρήκα και μέλος του έγινα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα.
    Χαίρομαι πραγματικά με αυτά που μου γράφεις.
    Ασχολούμαι εδώ και λίγο καιρό με το blog και προσπαθώ να κάνω το καλύτερο δυνατό ώστε να γίνουμε όλοι (όσοι...) μια καλή παρέα.
    Σε καλώς ορίζω και πάω να περάσω μια βόλτα από εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η καρφίτσα σου! Αυτή η γατούλα με ξετρέλανε!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το καμάρι μου! Τώρα ξεκίνησα να φτιάχνω μέταλλο και με έχει ενθουσιάσει!!!

      Διαγραφή
  4. καλημερα!!!! τι ωραιο blog. μ αρεσουν πολυυυ αυτα που φτιαχνεις. το στυλ οι φωτογραφησεις ειναι ολα πολυ ωραια. κ αυτη η καρφιτσα πολυ ωραια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Με τη σειρά μου να σου πω και εγώ, ύστερα από τη μικρή βόλτα που έκανα από τα μέρη σου, ότι μου άρεσαν επίσης αυτά που φτιάχνεις. Δεν το λέω από ευγένια, το εννοώ. Χάρηκα που τα παμε και ελπίζω να τα ξαναπούμε!!!

      Διαγραφή
  5. Τι υπεροχη καρφιτσα! Εκανα μια βολτα στο μπλογκ σου και βρηκα πολυ ομορφη τη δουλεια σου. Θα τα λεμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο